Btlpala67 Merhaba kizlar 31.Haftamdayim 4 gundur hastanedeyim agrilarim var serumlarla durdurmaya calisiyolar ve hala agri cikiyor nstde boyle bi sorunn yasayan varmi acaba ??
aliyeozdemirr Btlpala67 bende şuan aynı durumdayım canım senle 31 haftalık hamileyim 2cm açıklık var suyum geliyo bebeğim ters duruyo makat geliş duruyo yani sezeryana alcaklar sürekli sancı çıkıyo Nst de