Aryahaz Merhaba kızlar Adetim 4 gün gecikti Sizce var mı Bu arada kızlar bugün sağlık ocağına gittim Kan vermek için Ama kapalıydı
sdmr20 Aryahaz geçmiş olsun bende geçen ay kimyasal oldu acaba yumurtlama takibi yaptınız mı kimyasaldan sonra yumurtlamayı kaçıncı günde gördünüz ? (burda da gayet belirgin inşallah sağlıkla kucağınıza alın🥰)
nurpella Aryahaz kimyasaldan sonra sağlıklı gebelik yaşama olasılığın daha yüksek canım kuzenimde öyle oldu öbür ayına opluna hamile kaldı doğurdu
Aryahaz sdmr20 canim doktorum kimyadal sokulmesi icin tarlusal verdi ictim adet oldum gecen ay bu ay degerlendirsim 1 gun arayla iliski onerdi yuzde 70 tutar dedu onun dediklerine uydum 14.15 gun yumurtlama oldu 4 gun geciktim bugun yapinca aninda cift cizgi cikti
373437 Aryahaz hayırlı uğurlu olsun ne güzel .bugün bende güzel haber aldım arkadaşımın da yıllardır olmuyordu tüp bebek yapmıstırdı bugün güzel haberi aldı 🙏🙏