Merhaba Kızlar,öncelikle şimdiden hayırlı bayramlar.
Benim son 2-3 haftadır bulantım,halsizliğim ve aşırı baş dönmem oluyordu geçen hafta doktoruma bildirdim hiç çağırmadan (özel klinikte kendisi) tam idrar tahlili yaptır dedi.Bugün yaptırdım çocuklarım var bırakamadım bir türlü..Sonuç bu şekilde 
Doktoruma attım enfeksiyon var Aksef 500 mg al sağlık ocağı yazar dedi.Hiç kontrole çağırmadı bile.En son 30. Haftada gitmiştim şuan 33+2 haftalığım.Sık kontrol gerekmez mi bu durumda? Biraz fazla rahat gibi geliyor bana zaten bu ara ama sizde nasıl bir yol izlendi merak ediyorum.