Azra31 ilk doğumumda kendimi normal doğuma hazırladım hep ama 39. Haftada bebegin suyu çok azalmıştı ve dönmemişti sezaryene alındım bir bilinmezlik müthiş heycan stress ama çok rahattım çok şükür bir sorun sıkıntı yaşamadım illaki heycanlanıp stress olursunuz ama sonunda bebeginizi kucagınıza alınca inanın biran önce toparlanmak icin elinizden geleni yapıyorsunuz biz kadınız yaradılışımızda var üstesinden geliriz korkmayın hiç 🤗