MgeEGezer Arkadaşlar merhaba polikistik hastası olduğum için son adet tarihimi hatırlamıyorum .33+5 günlük hamileyim bebek hep önde gidiyor 2 hafta ama doktorum ilk haftalardaki kendi uydurduğumuz hayali tarihi kabul ediyor hiç böyle bir durum yaşayan var mı ? Yani ultrasonda ki gelişimini mi baz almamız gerek hayali son adet tarihini mi
Umut_umut MgeEGezer ben de tam hatırlamıyorum, biz de ilk haftalardaki ultrason tarihini baz alıyoruz🙆
Naciye89 MgeEGezer benim ultrasona göre yapılıyor takibim ilk iki giidşmde önde gidiyordu sistemdeki son adet tarihimi değiştrdi böyle kabul ediyorz artk dedi dogumu da ona göre planlıyorz.ultrason önemli tabiki de son adet gecersz döllenme erken oldgu için
Eminetekin Hyali de olsa adet tarihini baz almak gerekir bebekler bazen hafatasından önde gelişiyor ama sonra iki hafta yavaş gelişiyor adet tarihiyle ortalama olarak dengeliyor kendini. Aradaki fark 4 haftanın üstüne çıkarsa gelişim geriliği olarak hesaplanıyor.
MgeEGezer Naciye89 bende öyle düşünmüştüm sonuçta :) doktorum kabul etmiyor :) mesela ben 34 haftalık gittiğimde bebiş 36 haftalık çıkıyor bende stres oldum Doğum vakti için o yüzden sormak istedim
Naciye89 MgeEGezer olsn ilerde gitsin sağlıklı olsn da :) dr 40ı beklesn sen 38e göre hazrlıklı ol da:)