Sevgili anneler ve anne adayları merhabalar 😊 26+5 haftalık gebeyim . Şu iki gündür inanılmaz halsiz ve yorgun hissediyorum başımı dahi kaldıramıyorum . Neden böyle oldu birden bi bilgisi olan ya da aynı durumda olan var mı ? Bu durumun geçmesi için ne yapmalıyım ?