Gamze255 Kızlar, bebeğimin kız olacağını öğrendigimden beri isim karışıklığı yaşıyorum.. Sizlerden de beğendiğiniz isimleri duymak istedim.. kararsız kaldım 🙏
Asyaa02 Gamze255 biz de aynen kız olacağını öğrendiğimizden beri hiç içimize sinen bir isim olmadı. Ama eşim hep Leyla diyordu. Kesin değil ama Leyla olacak Galiba😊
Simay2 Gamze255 kızım olacak rabbim nasip ederse haftaya pazartesi kucağıma alacağım. Adını Simay koyacağım 2 yaşında oğlum var adı Giray uyumlu olsun istedim 🙈