Daha sonra tutulabilir suan bir hamile olarak okadar su içmemiz gerekiyor ve gündüzleri acıkıyoruz meyve ihtiyacı vb durumlar oluyo bence ertelenmeli. Bir tanıdığım 1ay boyunca orucunu tuttu, ve bebeğinde gelişim geriliği oldu çok uzun saat ac kalıp vitamin alamadığı için malesef ki