Klasik cümleyle başlayalım🙈 bende buraya bir gün doğum hikayemi yazacak mıyım diye düşünüyordum hep kendi kendime çok şükür rabbim nasip etti. Bunu kaybı olan anneler daha iyi anlar beni🤗 evet kızlar zorlu bir hamilelik geçirdim kan sulandırıcı iğnelerle başladım serüvenime + corasprin. 27. Haftaya kadar hersey normaldi kontrol de kan akışında direnç olduğunu öğrendim ve karın çevresi bir hafta geri dendi o kadar üzüldüm ki yine bebeğime bişey olacak diye yapacak bişey yoktu çözğm iğne ilaçtı zaten kullanıyordum 33. Haftada kontrole gittiğim de direnç in geçtiğini öğrendim tam seviniyorken doktorum nst istedi girdim kasılmalar 100 e vuruyor ama ben hissetmiyorum doktorum erken doğum riski vaf dedi sevincimi tam yaşayamadan tekrar korku sardı beni 😢 o gün yatışım yapıldı beni ne bekliyor bilmiyorum ilk kaybım sezaryen olduğu için doğum başlaması benim için sıkıntıydı içim içimi yiyordu bebeğimi kaybedeceğim diye neyse ilaçlar serumlar ciğer geliştiriciler yapıldı ve kasılmalar geçti ama karnım hala çok sertti ertesi gün çıkıp evime gittim sürekli dinlendim yattım ama bebeğin sertleşmesi kasılması geçmiyordu bi türlü karnım taş gibiydi. 35+6 da tekrar hastane ye gittim nst girdim ve kasılma çıktı yine karnım acayip sert yine doktorumla görüştüm ve hemen gelmeni söyledi yola çıktık 1.5 saat uzaklıkta kendi doktorum. Gittim karnıma dokundu bu nasıl bir sertlik dedi nst istedi ve o gün doğuma alacağını riske atmaya gerek olmadığını söyledi tabiki kabul ettim ödüm kopuyordu bebeğime bişey olacak diye ama haftam Küçük bebeğime bişey olur mu küveze girer mi kafam da bir milyon soru 🥴 odaya yatışım yapıldı hersey güzel olacak iyi düşün dedim kendi kendime yanımda eşim annem ve kayınvalidem vardı korkularımı bastırarak oturup makyaj yaptım 😂😂 güzel çıkayım bebeğimle diye aklıma diğer ihtimalleri getirmemeye çalışıyorum 🤦🏻♀️ Biraz uzun oldu kusura bakmayın hiç bir anını atlamak istemiyorum. Ve geldi doğum zamanı ameliyathaneye indim kapıda eşimle ve annemlerle vedalaştım olur da gelemem dedim 😢 spinal sezaryen oldum. İğneden korkmayın kendinizi kasmayın benim doğum ekibim harikaydı güle oynaya benimle konuşarak bebeğimi dünyaya getirdiler doktorum müthişti 🥰 iğne yapıldı uzandım sonda takıldı vee doktorum geldi operasyon başladı 🥰🥰 çok geçmeden bir ses duydum anam o ne dedim başımda bir hemşire vardı an ve an bana ne yaptıklarını anlatıyor şimdi çekiştirme hissedeceksin korkma falan diyordu neyse bebeğin annesi ne olacak dedi😢😢ayy o ses git gide arttı nasıl çığlık atıyor benim oğlum çöm güzeldi bana gösterdi hemen doktorum sonra yanıma koydular öptüm onu kokladım ama minnackkk bu dedim. Hemen bebeğimi alıp götürdüler haftası küçük olduğu için o an korku sardı yine odama çıktım ve biraz sonra bebeğim geldi küvez ihtiyacı duymamış şükürler olsun getirdiler koynuma verdiler 🙈🙈 ertesi gün taburcu olduk ve şimdi evimizdeyiz 4 günlük oldu oğlum çok zorlu yollardan geçtik ama biz kazandık 🙌 rabbime şükürler olsun senin için çektiğim herseye değdi annecim💙