Gamz09 Kızlar pazartesi alah nasip ederse oğlumu kucağıma alıcam sorum şu benm. İlk doğumum ve doktor sezaryan la alıcak sezaryan İn spinal,epidural, genel vs olarak yazıyor kağıtta hangisi daha iyi oluyor bilgi verebilirmisiniz ilk olduğu için bilmiyorum
Ilkayy Gamz09 herkes farklı şey söylüyor canım herkesin bünyesi farklı bende seseryan istiyorum ben kendimi komple uyuturcam bende panik atak var çok heyxan yapıyorum
Kayraninannnesi Gamz09 doktorlarda en çok spinal den yana bende 12 gün önce spinal sezaryen oldum 🙏 genelde uyanınca daha fazla ağrı oluyor diyorlar (ablam öyle olmuştu) bide genelde bebeğe de gidiyor ilaç diye istemiyorlar
Glbnpk Gamz09 Panik atak aşırı stres durumu vs yoksa spinal öneririm. Ben spinal oldum gayet güzel geçti. O ana şahit olmak çok güzel.
Happyturuncu Gamz09 Pazartesi bizim de sezaryen var canım bugün anestezi uzmanı ile görüştüm , Spinal+epidural sordum 45 dakikalık ameliyat için epidural önermiyorum iğnesi kalın ama normal Doğum olsaydı epidural yapalım sancı süresi uzun olduğu için dedi . Ek olarak genel anestezi için bebeğe ve üste narkoz geçme riskinden bahsetti bu nedenle biz Spinal olacağız
Nymphadoraa Ben spinal oldum rahat geçti şükür. Anestezi dokturu ile konuşup kendinize en uygunu bulmanız daha iyi olur ☺️ Herkesin bünyesi farklı
Ilkayy Gamz09 etrafımda çok sezeryan olan var hepsi farklı şeyler söylediler canım. Ben kendimi bildiğim için heycan ve panik atağımı öngörerek benim için en sağlıkla komple uyumak ☺️
Neslihanbew Gamz09 epidural oldum uyanıktım çok şükür hiç sorun yaşamadım inşallah ikinciside ilki gibi olur 🙏