NinnikoveAnnesi Merhaba sevgili anne ve anne adayları 20. haftadayım. 3. Aydan sonra midem bulanınca, karnım doyunca, aç kalınca… gibi nedenlerle hıçkırıyorum. Sürekli değil arada acaba sebebi var mı ki? Ya da sizin de başınıza geldi mi?
Momandbabyy NinnikoveAnnesi Üstte kalsın bi bilgim yok ama normalde çok hıçkıran biriydim hamile kaldığımdan beri bir kez olsun hıçkırdığımı hatırlamıyorum. Siz yazınca farkettim 😅
NinnikoveAnnesi Momandbabyy benim tam tersi oldu😁 hamile kaldım aralıklarla hıçkırıyorum. Çevremdekiler bile şaşırıyor😂