miniklerim125 Trimeste tutunma,lekeler, kanama derken hep yatmakla gecti. Bugün ayaklandim. Kizlarrr ne zaman evinizin işini yaomaya basladiniz süpürge, Vileda falan yaptım ama hala bişey olur diye korkuyorum. Sizler kendi işinizi ne zaman yapmaya basladiniz?
ivmenas miniklerim125 hic bi zaman 😃 en basindan beri zor geciyor son haftalardayim son bir aydir yemek bile yapamiyorum devamli yatiyorum. her sey esimde.
Aycan1 miniklerim125 38 hftamdayım temizlikçi tuttum 2 gün önce geldi yaptı ben hiç yapamıyorum ama yine evi sil süpür elbise katla yıka as bulaşık yemek onlarda bi iş mecbur yapıyorum 2 yasındada oğlum var 😕
Leylakkk miniklerim125 tehlikeniz yoksa ufak ufak yürüyüş yapın artık 12 haftaya kadar bende işten gelip yemek yer yatardım ve bu bana 4 kilo aldırdı 13 haftadan beri hareketlendim hafta da en 3 4 gün yürüyüş yapmaya çalışıyorum şuanda son 4 haftadır haftada 400 500 gram alarak ilerliyorum.
Mlhameliha miniklerim125 canım benimde tüp bebek ilk 3 ay bitse rahat edeyim dedim işlerimi yapayım dedim yaptım da ama rahimde kanama alanı oluştu sende hemen işlere koyulma yormadan yavaş az az yap iş risk öyle kolay bitmiyor 18 haftalığım hala uzanıyorum sırt üstü
Leylakkk Haftamdayım 5. Haftadan beri çalışıyorum ise gidip geliyorum yemek çamaşır ütü hep yaptım ev süpür sil isini hala çok yapmıyorum 13 haftadan sonra doktorum her isini yapabilirsin dedi ama esim yapmama izin vermiyor o yapiyor küçük el supurgesiyle ev süpürüyorum, toz alıyorum bu hafta tuvalet banyo temizledim 17 haftadır ilk kez vileda falan yapmadim hiç vileda kovasını falan odadan odaya taşımak istemiyorum esim haftada bir detaylı süpürüyor siliyor.
Leylakkk miniklerim125 zor bulduk zaten doktor riskin yok desede tehlikeye atmak istemiyorum en az 20 haftaya kadar böyle devam edicem😊
miniklerim125 Aycan1 Sağlıkla kucağınıza alın. Bende biseyleri kaldıramıyorum ama kendimce yapmaya calistim
miniklerim125 Leylakkk bebeklerden birinin plasentasi asagidaymis ama doktor yat hiç kalkma falan demedi. Bende biraz iş yapıp biraz dinleniyorum
Leylakkk miniklerim125 13 haftada benim bebeğinin plesantasida aşağıdaydı ama doktor bu önemli degil bebek büyüdükçe yukarı çıkarak sen artık yürüyüş yapmaya başla dedi.
Leylakkk miniklerim125 13 haftadan beri kontrole gitmedim bayram sonu gidecem inşallah ama şuana kadar bir sıkıntım olmadı kanama ve gibi çok şükür hatta doktoruma bayramda uzun yola çıkıcam bir sorun olir mu dedim hiç birşey olmaz normal yaşantıma devam et her işini yap dedi
Leylakkk Ya kızlar afedersiniz ama aranızda alaturka tuvalet kullanan varmi ben şuanda kadar hep klozet kullandim çok comelik durmaktan korktuğum için ama artık alaturkaya geçmek istiyorum birşey olmaz demi.
Leylakkk miniklerim125 ben zaten klozet kullanmayı hiç sevmiyorum korkudan kullanıyorum kaç aydır icime sinmesede😂
-asez- miniklerim125 kanama derken bende 8+4 haftalık tüp bebek ile hamile kaldım şiddetli adet kanaması gibi kanamalar görüyorum hala da devam ediyor iğneler ilaçlar kullanıyorum aynı bir durum muydu sizinki de 🤲🏻
miniklerim125 -asez- Yok adet kanaması gibi değildi sulu kandı yoğun değildi hemen hastaneye gidip proluton vuruluyordum geciyordu