Ayseclik-7 32+3 teyiz ve bugün sürekli karnımın sol tarafına iğne batar gibi bi ağrı girip girip çıkıyor bu hissi yaşayan anneler var mı acaba ?
ebru05 Ayseclik-7 benimde aynı şekilde oluyor ve karnım kasılıyor ağrı oluyor , sanırım bebek geriliyor
merve3334 Ayseclik-7 bende de sürekli olmaya başladı kalbim hızlı atıyor üstüne afedersiniz vajinam yere düşecekmiş gibi bir agrı giriyor ama çok sürmüyor doktor normal dedi 😒
Ayseclik-7 ebru05 sürekli ağlıyorum bugün çarpıntım oluyor içim çok fazla darlaniyor birde bu batma hissi olunca iyice fena oldum