burcufrkn_ Merhaba kizlar 31 haftalik oldum ama istahim cok kesildi canim hic birsey istemiyor yiyemiyorum yesemde migdem bulaniyor sizdede boylemi ? Yiyemiyorum diye bebegim ac kalir diye uzuluyorum ac kaliyomudur elimden geldigince zorluyorum kendimi yemek icin
Umut_umut burcufrkn_ bende de iştahsızlık oldu. Protein yemeye çalışın hiç olmazsa, bebek etkilenmez o zaman
Dilekerkan0705 Bende 32 istahsizliktan ziyade yesem de midem bulanıyor gibi daralıyorum gibi bebekte büyüyor ya mideye baskı yapıyor en azından ona yarar şeyleri yemeye çalışıyorum
burcufrkn_ Dilekerkan0705 aynen bende ztn istahim yok kendimi zorluyorum ac kalmasin diye ne yesem migdem bulaniyor nefes alamiyorum napcam bilmiyorum😔