NurCeren00 zhenis2930 koçtaşta çok minimal ahşap bir beşik var. Eski köy beşikleri gibi sallanabiliyor. Ben onu aldım bayıldım 😍. Çocuk büyüdüğü zaman ters çeviriyorsunuz çalışma masası oluyor. İsterseniz bir kademesi daha var o kademeye getiriyorsunuz oturması için mini ikili kanepe oluyor. https://www.koctas.com.tr/kullanisli-besik/p/1000417032
zhenis2930 kubraytekinayan evet ya aslında 8 olması lazım ama geç döllenme olmuş o yüzden son adet tarihime göre daha küçük
zhenis2930 kubraytekinayan evet ben oğlumla kızımı da Aralık’ta doğurdum zaten dışarı çıkılmıyor bir aşıya kontrole git gel tam giydirmelik oluyorlar yaz geliyor ben çok şanslı olduğumu düşünüyorum bu konuda 😊
brndamla zhenis2930 Aynı sorun bizde de vardı. Park yataktan vazgeçip Joell Alüminyum Katlanır Beşik almaya karar verdim. https://ty.gl/idzv7zryg
zhenis2930 brndamla baktım şimdi evet çok şık ve kalitelidir duruyor ama 1 1.5 yaşına kadar yatabilir mi puset gibi duruyor
brndamla zhenis2930 Max.2 diyor teknik olarak,ama Dolap’ta satanlarla konuşmuştum. Uzun süre kullandik dediler. Bende gittiği yere kadar kullanıp sonra büyük yatağa geçeceğim.
zhenis2930 brndamla hmm anladım aslında enine boyuna bakmak lazım da böyle ayakları geniş oluyor daha kibar duracak bir şey lazım bana yatak odası takımım çok büyük zaten yer yok park sepetlere gitti kafam aslında
Alismomi Ben de ahşap almak istedim şu modelin hem fiyatı uygun hem görüntüsü güzel bundan alacağım insallah :) 1 yaşa kadar da yatırılıyormuş uyku seti herşeyi dahil https://www.bebekonfor.com/gri-zigzagli-lara-anne-yani-besik/