Sevilmurat 17 hagtalik hamileyim 3.gebeligim diger cocuklarimi 16 haftalik hareketlerini hissettim ama bunu hissetmedim normal mi endiseliyim biraz
zhenis2930 Normal her hamilelik her bebek bir değil uslu bir bebektir belki az hareket ediyordur ya da sen iş yaparken hareket ediyordur sen hissetmiyor o an uyuyor olabilirsin evham yapma 😊
Sevilmurat zhenis2930 aslinda cok stres yasadim bu iki hafta bosanma derecesine geldim yemeden icmeden kesildim 65 le hamile kaldim 62 kiloya dustum acikcasi endisem birazda bu yuzden
zhenis2930 Sevilmurat hmm o zaman senin stresin gerginliğin onu da etkilemiş olabilir çünkü annelerin psikolojilerinden etkileniyor bebekler