kir_cicegi 5+6yım ara ara sırt üstü ara ara sağ tarafıma yatıyorum Bi sakınca var mı psikolojik soluma yatıyorum hep
greybrde kir_cicegi annenin sırt kemiği çocuğu rahatsız ediyormuş diye duymuştum tabi sizinki daha çok yeni sorun teşkil etmez
isimsiz1i kir_cicegi 7. Aya gircem hala sırt üstü yatıyorum bi sorun olmadı ikizlere hamileyim 28. Hafta
Ayseee4238 kir_cicegi daha çok erken istediğiniz gibi rahat rahat yatın 20den sonra dikkat etmeye çalışın ben 30.haftadayim hala uyku esnasında sırt üstü yatıyorum farkında olmadan doktorum gün içinde dinlenirken yatmamaya özen göster ama uyku esnasında yapacak bişey yok sonuçta bişey olmaz demişti.
2melekannesi_ kir_cicegi haftanız çok erken daha 20.haftaya kadar sırt üstü yatılabilir diyor doktorlar yani bebek büyüyüp organlara baskı yapana kadar
Mom0726 Hiçbir sorun yok 18 19uncu haftaya kadar sırt üstü yatabilirsin ama tabi tedbir amaçlı fazla uzun süre kalma ondan sonra belden yastıkla destekleyerek ilerleyen günlerde sırt üstü uzanabilirsin sürekli sağ yada sol nasıl dayanabiliriz ki.
Lulemom Haftadayım hala sırt üstü yatıyorum. Ki senin daha haftan çok erken. İstediğin gibi yat. Dümdüz zemine sırt üstü yatılmadıktan sonra bişi olmayacağını söyledi doktorum. Baş kısmı biraz yüksekte kalmalı. Ama dediğim gibi 20. Haftadan sonra falan dikkat etmek gerek. İstediğin gibi yat şimdi