Kızlar Merhaba,
ocak ayında dış gebelik geçirdim iğneyle düşük yaptım. 3 ay sonrasında hsg falan çekilip tüm tahlillerim normal çıktı. Geçen hafta tekrar hamile olduğumu öğrendim her 2 günde bi 3 katı artan değerlerim dün sadece yüzde 60 arttı. Tekrar aynı şeyleti yaşamaktan çok korkuyorum lütfen bana dua edin. Başından böyle bişey geçen oldu mu?