Gebeliğin başından beri normal doğum için hazırlanmış ve hep doğallıktan yana olan bir doktor tercih etmiştim. Öyle ki tetanoz aşısı olmadım, şeker testi yaptırmadım, ama yediklerime içtiklerime genel olarak dikkat ettim ve vitaminleri düzenli kullandım. Doktorum genelde iri bir bebek olacak gibi diyordu ilk haftalardan beri. 40. hafta dolduğunda kontrol için gittim ve doktor bebeğin kanala girmediğini ve yukarda durduğunu, istersen o gün yada bir sonraki gün sezeryan olabileceğimi söyledi. Ben de burdan okuduklarım ve izlediklerimle belirli bir zamandan sonra normal yada sezeryan diye diretmenin doğru olmadığına karar vermiştim. O sebeple muaynede bugün olsun o zaman dedik ve eve gelip çantamı alıp doğuma gittim. Ultrasonda 3.700 görünmesine rağmen bebeğim 4 kilo doğdu. Sancıları beklesek belki çok daha iri olacaktı ve daha zor bir normal doğum olacaktı. İyi ki doktoruma güvenmişim. Ameliyatın hiçbir kısmında aşırı ağrı yaşamadım. Ayağa kaldırdıklarında yürüdüm ve sonrasında da kendim kalkıp yürümeye gayret ettim. Bir gün sonra daha hastanedeyken destek almadan duşa girebildim. Şu an bebeğim yedi günlük. Kendi işimi az çok yapabilecek durumdayım ama kendimi yıpratmamak için ev işlerinde vb çevremden yardım almaya devam ediyorum. Bir yandan da rutinime dönmek in yavaş yavaş bazı işlerin ucundan tutmaya çalışıyorum. Doğum olmadan önce doğum sonrasıyla ilgili korkunç şeyler söyleyen herkese de selamlarımı iletiyorum:) varsa aklınıza takılanlar yardımcı olmak isterim