BegumIscanTunc Minik_kalplim_ Ben şuan her alt degismede sürüyorum havalar sıcak ne olur olmaz bezin içinde çocuk birde pişik derdiyle acı cekmesin
Oclock Bebeğim doğmadı henüz ama benim bildiğim kadarı ile pişik kreminin amacı pişiği önlemek o sebeple sürekli sürmek lazım