Maideee1 Arkadaşlar sağ böbrek tarafımda arada bi ağrı ve karıncalanma oluyor aynı durumu yaşayan var mı acaba?
1_minik Maideee1 benim de dün ağrıyordu bol su iç dinlen canım…ben 34 hafta içerisindeyim…geçti bugün ağrı vs yok şükür
Minnak-kalbim Maideee1 böbrek genişlemesi de hamilelik te oluyor canım üroloji ye gitmen lazım enfeksiyon ve kim taş da olabilir
Maideee1 1_minik ben 24 haftaligim canım. Bir kaç gün önce kısa bi süre sol böbrekte oldu orda gecti ama iki gündür de sağ da oluyo normal mi bilemedm bayramdan dolayı doktorlarda yok devam ederse acile gidecem inş geçer 🤲
1_minik Maideee1 benim o haftalarda da olmuştu canım..için rahat etsin doktoruna da danış…ben de çok korkuyordum ilk hamilelik diye hep pimpiriktim…doktorum kanaman be dayanılmaz ağrın olmazsa korkma demişti…geçmiş olsun inşallah geçer🤲🏼🌸
Minnak-kalbim Maideee1 inşallah canım bol bol su iç ağrın çok olurda parolda kullanabilirsin ama devam ederse acile bı gözuk