Mucizem333 Dogum kontrol hapı ara kanama yaptı yogun asiri sekilde adet göründü adete daha iki hafta varken. Hapi kullanma birakilmalimi.? Bilgisi olan lutfen yazabilirmi? Bayramdan dolayi doktorlar Izinde .
Dilekcnkn Mucizem333 Yani bazen yeni kullananlarda ilk 3 ay ara kanamalar yapması normal diye biliyorum ben genelde devam ederdim ama şimdi yanlış birşey söylemiş olmayayım en iyisi hastahanenizi arayın illa ki bir doktor vardır bilgi alabilirsiniz 😊
Mucizem333 Hapi kullanmaya devam edilmelimi birakilmali besinci gun yogun kanama hala devam ediyo azalma olmadi bile