Mabel33 Arkadaşlar 24. Haftadayım tansiyonum 13/7 14/7 doktor gebelik zehirlenmesi olabilir dedi tansiyon ilacına başlattı bu konu hakkında bilgisi olan veya bu durumu yaşayan var mı lütfen 🙏🏻
Nry0682 Mabel33 28 ci haftadayım günde 8 adet tansiyon ilcı iciyorum.14/15 büyük cıkıyo kücükte 9/10 a cıkıyo.cok dikkat edip günlük takip yaptırıyo doktorum.idrarda orotein bakıldı cokmadı İnşallah olmazgününde zamanında dogarlar
Makbule09 Mabel33 canim stres yapma strese bağlı benimde 18 çıkmıştı sıkıntılardan ilaç vermişti içmedim coraspirin kullanıyorum kan sulandirici tansiyon için kafana takma hiç bise
Nry0682 Mabel33 hayır demedi bişey,herseyim takip altında.Ayda bir gidiyodum dra 2 hftaya düstü bayram önceside haftada bire düsürdü bakalım hayırlısı.İns zamanında saglıklı sekilde gelirler