Burcuyasa Kızlar merhaba 30 haftalık ikiz geneyim nabzım çok hızlanıyor 140 lara dayanuyor bazen bişey hissetmiyorum ama tamsiyonumu ölçtüğümde görünce endişe ediyorum yaşayan varmı habalar çok sıcak acaba ondanmı ???