[silindi] Az önce karnım acayip sertleşti kasıldı kaldı gecmek bilmedi ve bebeğim gerildi gibi bide ittiriyor sürekli. Öyle olduğunda yarimsaat boyunca bu şekildeydi çok korktum bu neden olur? Normalmidir. Hastaneye gitmek gerekli mi başınıza geldimi hiç? İlk defa oldu lütfen doğru yönlendirin ona göre hastaneye gideyim?
mlkkk [silindi] bebek pozisyon değiştirip kendisini dayıyor olabilir saniyelik sertleşmeye kasılmadır ama uzun sürdüyse bebeğin sırtı totosu olabilir
UsanmazPandaaa [silindi] biraz önce uykudan uyandırdı beni öyle 27+5 deyim çok normal artık içerde sığmıyor yerleşmeye çalışıyor canım
Aleynanin_annesi34 [silindi] benim de 37 haftalık olduk iki haftaya yakın öyle oluyor ama uzun sürmüyor sağ tarafıma toplanıyor ve kasılıyo soğuk suyla ovuyorum geçiyor
[silindi] merve8821 tehlikeli mi yarım saat sürmesi şuan geçti ama birdaha olurmu bilmiyorum gitmeli miyim ki hastaneye
Bankacianne34 Ben 20 haftaligim ben de hep oluyor. Hatta geçen yolda kramp kasılma girdi yuruyemedim şimdi magnezyum başladım. Tam rahim büyüme zamanındasınız ama en iyisini doktorunuz bilir
[silindi] Bankacianne34 hastaneye gideyim mi sizce eğer normalse boşu boşuna para vermeyeyim işte önemliyse öyle gidicem 😟
Tsara [silindi] korkucağına git bence ters bir durum olmasın allah korusun ama bebek büyüdükçe içerde dönerkende o his oluyor bulunduğu yer sertleşiyor
[silindi] Aleynanin_annesi34 sizinki artık normal olabilir ya benimki çok erken değil mi daha 26+4 teyim
Redpepper Erken doğum riskiniz var mı? Eğer varsa tedbiren gidin, veya doktorunuza sorun. Bazen yalancı kasılmalar olabiliyor, takip edin eğer tekrarlarsa yine bence gitmekte fayda var, içiniz rahat eder
[silindi] Redpepper bilmiyorum yok galiba olsa doktorum söylerdi ya. Hiç bı sıkıntımız yok suyu sağlığı harketlerimle herşeyi yerinde testler ultrasonum herseyim temiz çıktı şükür 🙏 İşte normalse bu haftalarda gitmeyi düşünmedim ama değilse gideyim diye düşündüm. Eğer normalse boşu boşuna para vermek istemedim bu yüzden sordum😟
Aleynanin_annesi34 [silindi] aynen sizin haftanıza göre erken Bi dr görün içiniz rahat etsin kimine de magnezyum veriyorlar yanlış değilsem..
[silindi] Aleynanin_annesi34 magnezyum kullanıyordum normalde magnorm ama 1 aydır hiç içmiyorum artık kendi kendime bıraktım doktoruma da soylemedim
Redpepper [silindi] tekrarlarsa muhakkak gidin bence şimdilik geçtiyse bekleyin. Magnezyum kullanıyormusunuz bilmiyorum ama kasılmalarda etkili oluyor soda ve muz tüketebilirsiniz ekstra olarak
Aleynanin_annesi34 [silindi] bence sorun bende demir ilacımı kafama göre kestim dr devam et dedi doğumda çok ihtiyacın olacak kan kaybı vs için. Siz Bi acile gidin olmadı yada özele gidiyorsanız Dr arayın içiniz rahat etsin en azından çünkü bayram ağzı ya belki şehir dışına çıkmıştır.. Ama korkmayın da sürekli olmadıysa tabi
Ezgice0 [silindi] Neden magnezyumu doktorunuz verdiği halde kendi kendinize bırakıyorsunuz. Magnezyum hem sizin hem bebeğinizin ihtiyacı bir şey bulantı ilacı değil ki bu isteğinize göre bıraktınız.
[silindi] Aleynanin_annesi34 demir ilacinida kafama göre kullanıyorum tadi cok kötü ya🤦🏻♀️ birdaha olursa direk hastaneye gidicem zaten şuan bı sıkıntı yok🙏
Iremderinn1903 Aleynanin_annesi34 Ya bende aylae önce bıraktım demir ilacını hamileligin başından beridir kabızlık problemi çekiyordum ve demir ilaci aşırı derecede etkiliyordu kabızlık sorununda geçtim bütün gün sarhoş gibi dolanıyordum magnezyum içiyorum ama onuda her gün değil kullanmak istemiyorum hiç bir ilaç..
[silindi] Redpepper magnezyumu kendi kafama göre bıraktım doktoruma da bilgi vermedim 1 aydır içmiyorum hiç. Şuan bı sıkıntı yok baya rahatladım şükür birdaha olursa gidicem ama
Aleynanin_annesi34 [silindi] çok afedersiniz geyirdiğin de kötü koku ağızdan gelir anlıyorum inanın ki hiç Bi ilaç kullanmak dahi istemiyorum ama mecburuz😒 takip edin devam ederse gidin ama bir kereliğine olduysa bide hareketleri de normalse bekleyin derim bol bol ayetel kürsi okuyun üfleyin göbeğinize ben hep öyle yaparım. Allahın izniyle bir şeycik olmaz☺️