40+2 haftalık hamileyim
Bugun doktorum alttan muayene etti oldukça canım yandı. Sonrasında da ağrılarım oldu belde kasıkta. 2 cm açıklık varmış eve yolladı sancıları bekleyelim bir iki gün dedi.
Bebek doğum kanalına inmemiş henüz.
Ne tafsiye edersiniz?