Murvetdundar Kizlar merhaba 30+4 haftaligim.omriligim de genisleme var doktoruma soyledim beyin ve sinir cerrahisine gondericek ona gore karar vericek normal dogum icin yapabilir mi yapamaz mi diye bu durumda olam var mi yada yasayan