merve3334 Rumeysa19k sanki artık zaman geçmiyor gibiiiiiiiiii sezeryan olursa 21 Ağustos’tan sonra doğum olur denildi size ne dediler
Iremderinn1903 Rumeysa19k Aşırı hareketlenme oldu bugün biyandan hoşuma gidiyor diğer yandan korkuyorum heran birsey olacakmış gibi .. ilk gebelik cumartesi günü kontrolumuz var ama normal mi sezeryan mi olur doktorum daha bi bilgi vermedi kacinci hafta söyler onuda bilmiyorum
momof3 Rumeysa19k 33+3 olduk 🐥 Çok zor geçiyor gerçekten sıcak bir yandan enfeksiyonun yan etkileri bir yandan çocuklarım bir yandan 🤦🏻♀️ Doğursam yüküm daha hafif olacak eminim
Rumeysa19k Kumral5 ben de bi yandan hemen doğurup rahatlayayım istiyorum bi yandan da hem doğumdan korkuyorum hem de diyorum biraz daha büyüsün zamanında doğsun
Rumeysa19k merve3334 normal doğum istiyorum inşallah ama pazartesi kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor çatı muayenesi yapmaz inşallah :(
Kumral5 Rumeysa19k Canim benim 2. Hamileligim olmasina ragmen korkuyorum doğumdan normal olmustu bunu da aksilik olmazsa normal istiyorum hayirlisi bakalim
Znsnl 32+2 deyim ama uykular haram oldu sıcaktan uyuyamıyorum klima fiyatları da Cok artmış Allah yardımcımiz olsun😢
Mamacitaa5 Bizim de 33+3 olması gerekiyordu bugün doktora gittik 32+2 yazıyordu GA da iki haftada da nerdeyse 50 gram almış niye böyle oldu acaba çok güzel gidiyordu her şey çok üzüldüm öğleden beri bunu düşünüyorum.
Rumeysa19k Mamacitaa5 bazen öyle oluyor ama kısa zamanda toparlıyor üzülmeyin benim de öyleydi her gün sabah üç haşlanmış yumurta yedim ceviz yedim öne geçti elhamdülillah
selnaz Rumeysa19k hareketler hat safhada. Ayaklarını çok dayıyor karnıma sanki yırtıp çıkacak 🤣 haftaya kontrol var bakalım ne diycek doktor 😊