Yesil_123 Bende kullanıyorum canım çok şükür iyi oldum, 3 doktora sordum kullanabilirsin dedi gebelikte , ilk başta endişe ettim ama bebeğe zararı olmadığını öğrendikçe rahatladım. boğazım çok kötüydü faranjit olmuştum, şuan iyiyim ama tam fayda görmek amaçlı tableti bitireceğim. Geçmiş olsun