umudunannesiii Evin içinde bile alnımdan şapır sapır terler akiyor Sizde durumlar nasıl kizlarr 31+5 imm
metehaninannesiii umudunannesiii bizde aynıyız hiç sorma.yelpazayle dolanıyorum evde allahtan şimdi bağ evine gidiyoruz 31 haftaligim bende
ilkgebelik123-_ umudunannesiii of sormayın hissedilen sıcaklığının 41.5 catliyacagiz vantilatörle oturuyorum
Didemmmmm umudunannesiii 🥵🥵 zaten sıcağı hiç sevmezdim şimdi daha beter oldum. Duşa girip çıktığımda anında kurumak istemiyorum yaaaa
FatmanurAyz Aynen 35 haftalık oldk nefes alamıyorum resmen dogursam da bi rahatlasam dıyorum ne oturabiliyorum ne yatabılıyorum bi halsızlık bi yorgunluk yok yok
umudunannesiii ilkgebelik123-_ bende sabah akşam vantirator ama elektrik ay sonu geldiğinde ne olacak blmiyorm 😂