SansliAnne Merhaba kızlar. Akşamları eşimle yürüyüşe çıkıyoruz 40 dakika. Fakat yürüyüş yaparken karnımın sertleştiğini hissediyorum. Bu neden olur acaba bilginiz var mı?
zehranurr SansliAnne bende bilmiyorum ama benimde öyle oluyor. 5 dakika markete çıktığımda bile karnım taş gibi oluyor
Meryem4343 SansliAnne aynısı bende de oluyor biraz yürüsem hemen taş gibi oluyor karnım bebek kendini kasıyor sanırım ama bende bilmiyorum neden olduğunu
Pelinbyrktrlr SansliAnne Kaç haftalıksınız ben bu zamana kadar çok rahattım ama dün akşam yürüyüşe çıktım eve arabayla döndüm😬 35+4üm kasıklarıma kramp girdi
Happyturuncu SansliAnne 37+0 olduk ama bende de aynı durum oluyordu doktorum normal demişti hala oluyor:)
SansliAnne zehranurr Evet işte bende yürümeye başlar başlamaz karnım sertleşiyor merak ediyorum sebebini açıkçası
Saripapatyam1 SansliAnne nedenini bilmiyorum ama benmde öyle oluyor dün bayramlık almaya çıktık 1 saat kadar taş gibi oldu karnım geceye kadar da hep aşağıda hissettim 🤷♀️
tgba22 Kan akımı oraya yoğunlaşıyormus o yüzden oluyormus bi doktorun videosunda izlemiştim bebekle alaksı yok