deletedmom2014 Anneler 15. haftaya kadar karnım dümdüzdü. Önceden şişkinlik olurdu inerdi sabaha bişey kalmazdı . Bu hafta karnım çıktı inmiyorda . Biraz erken değil mi ya 😅 Sizlerin kaçıncı haftalarda belli olmaya başladı 🌸
Babymommy deletedmom2014 benim de tam o zamanlar bir anda çıkmıştı. Bir sabah şiş kalktım ve bir daha inmedi 😂 Biraz da kilo almış göbeği gibi duruyor o zamanlar Şimdi 20. Haftadayım normal hamile göbeği 😁
DenizBilge deletedmom2014 benimde öyle oldu canım. Şu anda 17 haftalığız ama bildiğin dışardan belli hamile olduğum. 1 hafta önce yoktu neredeyse. Bu haftalardaki göbek büyümesini bağırsakların şişkinliğine bağlayanlarda vardı.
deletedmom2014 ay-se Benimki erkenden çıktı ya 😂 1 haftadır buda ne böyle bi anda çıktı diyip bakışıyoruz 😂
deletedmom2014 Babymommy Evet ya bu zamana kadar hicbişey yoktu hatta herkes kemiklerin sayılıyor bu ne hal derdi sabah bi kalktım göbek çıkmış 😂 şişkinliktir iner diye bekledim de 1 haftadır tık yok 😆
Guneyinannesi1 deletedmom2014 15 haftada cok hafif bi yumru vardı cok az şuan 18 haftaligim birden arttı ozellikle son3 gündür 😃
bbbusrra-1 deletedmom2014 şuan 15′inci hafta dar birşey giydiğim zaman hamile olduğum belli artık benimde😅 baya çıktı
ivmenas deletedmom2014 benim daha erken cikti ve 36dayiz, annem 40a kadar beklersen ikizlere hamile oldugunu sanacaklar diyor canim gobegim o kadar buyudu 😃 10 kilo aldim 10uda gobegimde
RHMYT Kişiye göre değişiyor ya. Kızımda da daha 3 ay dolmadan göbeğim çıkmıştı. 40. Haftada artık yuvarlaniyordum ki 14 kilo almıştım. Şimdi 11. Haftadayim. Göbek çıktı şimdiden. Ve çok yemek de yiyemiyorum.
RHMYT RHMYT hatta 3 aylık hamile iken 6 aylık gibi görünüyor diyorlardı. Şimdi de pek farklı değilim 😂