Kubra2401 Kızlar biz yolu yarıladık. 20. haftaya geldik. Gebeliğimi öğrendiğim ilk andan beri heycanla büyümesini bekliyorum. Sanki hiç zaman geçmeyecek gibiydi. Çok şükür bu zamana gelebildik. Sizler kaçıncı haftanızdasınız nasıl gidiyor hamilelik😁
Ozge0200 Kubra2401 35+2 asıl şimdi zaman hiç geçmiyor sıcaktan çok zor geçiyor uyku nerdeyse yok halsizlik cabası el ayak yüz şişmesi tuzu biberi daha saymayayım ya 😂😂😂
Kubra2401 Annesininkuzusu01 benimde öyle oldu sanki hiç bu 20 li rakamları göremiyecem gibi geliyordu.
MerveCeren Kubra2401 32+2 haftadayız günler 30dan sonra geçmiyor sanki😁 yada havalar çok ısındı bana öyle geliyor 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Kubra2401 MerveCeren Gerçekten havalar çok sıcak. Ben normalde hiç sıcaklamazdım yazın bile çorapla dolaşırdım. Ama daha 20. haftada olmamam rağmen sıcaktan duramıyorum
Durunbigeldim Kubra2401 ağırlaşıyosun o yüzden en büyük sıkıntı gece yatması sağa sola dönmek zor sıcaktan yatılmıyo zaten
Nazlican1994 Kubra2401 29+3′ olduk oğluşumla bu aralar zorlanıyorum sancılar sıcak falan sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🤍🤲🏻
Kubra2401 Nazlican1994 inşallah sağlıkla alırız kucağımıza benimde oğlum olacak sabırsızlıkla bekliyorum☺️
Kubra2401 Mom8899 Nazlı demek ki sizin bebek ☺️ Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 son günleri beklemek daha mı zor
camellia Kubra2401 27+0 olduk bugün son üç aylık döneme girdik şuan güzel gidiyor hamilelik hareketlenmeye başladığı için artık kıpır kıpır hiç durmuyor daha çok hissediyorum artık 🥰
Kubra2401 camellia bende bir an önce hani bebeğin dıştan da hareketleri belli olur ya oralara gelmek istiyorum onu daha çok hissetmek istiyorum. Sizin dıştan bakınca belli oluyor mu yada ne zaman belli oldu
Hilkatkaradagli Kubra2401 33+1 devlet 35+1 diyor ama kilo vs 33+1 özelde takipliyim sürekli kime inanicam🙂
Kubra2401 Hilkatkaradagli ya çok karmaşık durum. İlk hamile kaldığımda da doktor bana 2 hafta geriden diyordu ama ne kadar stres oluyordum. Korkuyordum. Ama çok şükür sonradan yakaladı bebeğim haftasını. Sizinde karmaşık durumlar