sezi149 iş yerin tam gününü bilmiyosa sorun olmaz çnkü raporda öyle 32+3 yazmıyor 32. Hafta yazıyo sadece zaten doktorun verir ama benim iş yerim takip ettiği için kendisi bana alcağım güne kadar söyledi tam 32+0 olmalu yoksa olmaz demişti iznin başlar vs demişlerdi