Kmndas hiçbir belirtim yoktu vallahi, sadece ayaklarım bileklerim kaybolacak şekilde şişti ödem yapmıştı onuda sıcaklara ve ayakta durmaya yormuştum. Doğumdan bir gün öncesi bile temizlik yaptım ama sıfır belirtiydi. Ertesi sabah önce nişan ardından suyum geldi 37+5 akşamına oğlum doğdu.💜