Hafissee Aynısını ben yaşıyorum
Doktorumuz dedi ki
dış dünyaya alışmaya çalışıyor hala anne karnı huzurunu arar bu yüzden tek bildiği koku ve ses senin olduğu için güvende hissetmek ister kendini dedi
kucağa alma alışır diyenlere aldırma ilk altı ay bırak kucağında kokunu alsın dedi
bende öyle yapıyorum hep yanımda artık
(kucağımda uyurken yazıyorum şuan😂)