Huzurmelegim_28 Guneyinannesi1 şuan 36+3 bundan önce 2kere gittim ikisinde de enfeksiyon çıktı ultrason alttan muyane nst kan idrar hepsini yaptılar kime göre önemsemiyorlar onu anlamadımm
Guneyinannesi1 Huzurmelegim_28 herkes öyle söyledi hic kadin doğum icin acilden giriş yapmadim ya oyuzden alttan bakcaksa gitmiyim daha dedm enfeksiyonu onemsemiyorlarmis direk ilac veriyorlarmis sanirim ama tahlil yapsin bi ultrasonlada kontrol etmesini isterim
Huzurmelegim_28 Guneyinannesi1 herkesin gittiği devlet senin gittiğin değildir galiba ama yinede sen bilirsin ben
Annesininbitanesi1 Guneyinannesi1 inşallah canım ben gittim alttan bakmak istediler yok dedim azarlayıp gönderdiler kendi doktoruma ulaşamadığım için gitmek zorunda kalmıştım aciller çok sıkıntılı
azraaaaa Guneyinannesi1 çok ilgisizler bide bi dövmedikleri kalıyor hani bende ilk defa acil bişey için normalde özele gidiyorum hep o gün doktorum hastanede değildi diye gitmiştim gitmez olaydım kaç saat beklettiler sıram geldiğindede sıfır ilgi yani
Talyaninannesi Guneyinannesi1 gideceğiniz yere göre değişir. Eğer kadın doğum acili olan bir hastaneye giderseniz orada kadın doğum doktoru da ultrasonu da oluyor.