Kızlar selam,
Dün eşimle dışardaydık, piknik yaptık. Akşam eve geldim duş aldım. Bir baktım bacağımda bir siyahlık, batık sandım. Çok küçüktü çıkardım kımıl kımıl. Hemen kolonyayla bacağımı dezenfekte ettim. Bugün inanılmaz baş ağrım var. Kene max. 12 saat benimle olabilir. Fotoğrafını da ekliyorum. Bilen, duyan, başına gelen varsa bi yol göstersin. Acile gidicem ama sanırım bişey yapılmıyomuş yine de gidicem 😔

kene bu.