Sedaaaq sancı zor off tarif edilmez ama doğumda ben bebeğimin cıktıgını anlamadım afedersin idrarım cıktı zannettim yani bi sıvı cıkmıs gibi hissettim bebeğim dogdunda ağlamamıstı oyuzden peşine ben ıkınmaya devam ettim gözümü bi actm bi baktm bebeğim doktorun elinde kordonunu bile kesmişler düşün yan okadr anlamadım cıktıgını zor olan sancıyı cekmek ve ıkınmak ben ıkınamadm ebe benm karnıma bastırdı ıkınırken öyle kolaylıkla cıktı anlamadm bile