Nurdanizgi Merhabalar , beşik alacağız ama iiçerisine alacağımız yatak sünger mı ortopedik mı olmalı yorumları okudukça kafam karıştı sizlerin tercihi ne oldu acaba ?
rosatue Nurdanizgi 60×120 ahşap beşik aldık. Kullanım süresi uzun olacağı için sünger yatağın bebek ağırlaştıkça yeterli olmayacağını düşündük ve yataş milky comfy yatak aldık. Bir yüzü 0-2 yaş diğer yüzü 2 yaş üzeri kullanım için
Busrag_ Yoyko park yatağımızın içine yataç cottony aldım. 0-2 yaş arası kısmı biraz daha sert. Diğer tarafı daha ortapedik 2 yaştan sonra kullanmak için. 0-2 yaş arası omurga gelişimi için yumuşak zemin tercih edilmemesi gerekiyormuş.
Happyturuncu Nurdanizgi yok canım henüz başlamadık bir haftamız kaldı Allah’ın izniyle ama burada tecrübeli annelerden bilgi alıp almıştım
rosatue Nurdanizgi 38 haftalığım henüz kullanmak nasip olmadı 😊 çok kaliteli bir ürün. Yataş showroomunda bakarsanız çok daha net fikriniz olur. Ben de süngerlere bakmaya gidip bunu tercih etmiştim. Yetersiz geldi bana
Nurdanizgi rosatue Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲gidip inceleyeyim o zaman teşekkür ederim
Redpepper Yeni doğan bebekler için sünger yatak sağlık açısından öneriliyor, o sebepten ben yataş twinye karar verdim.