Merhabalar kızlar bugün hastaneye gittim geçen hafta doktorum bayram haftasında nst çekin haftan büyük demişti (36+4 ) ben de sabah gittim. Bizim bebiş uyuyormuş yarım saat nst çekildi doktorlar geliyor gidiyor soruyor ki ‘ aç mısın, yemek yemedin mi?’ yoo diyorum çikolata bile yedim bizimki hareket etmiyormus. Serum ve oksijen bağladılar , iki serumdan sonra uyandı bizim kız zaten bu sıralar tembellik de yapıyordu tam iki saat üç kere nstye bağlandım. Sonra normale döndü çok şükür kalp atışı falan iyi ama bu bebiş niye böyle tembel anlamış değilim 😂🙄 Arefe günümüz böylece geçti, eşim de bana kiziyor ki dün temizlik yaptın çocuğu yordun, dünkü temizlikle bugünün alakası olabilir mi sizce 😐