Merhaba bugün kalp atışını duymak için doktora gittik fakat hem karın hemde vajinal muayenede kalp atışı olmadığını söyledi doktor. Bebek şu an 7 mm büyüklüğündeymiş çarşamba gününe kadar beta vereceğim eğer değerlerde artış yoksa çarşamba kürtaj olman lazım dedi. Konu ile ilgili hiçbir fikrim yok acaba daha önce böyle bir durum yaşayan anne var mı ya da fikri olan?