P0510Y- Benim oğlumda var doğduğundan beri büyüdükçe gececek dedi bütün dr lar 3 yasını bitirdi daha yeni yeni bi tık düzeliyo diyebilirim doğdugundan beri şampuan ve nemlendirici olarak mustela stelatopia serisi kullanıyoruz 3 aydr da arada Zeytinyağı kullanmaya basladık o da fena değil sürekli nemlendirmekten baska yapacak hicbir sey yok