Merhaba hanımlar, geçen cumartesi uyandığımda kasıklarımda şiddetli ağrı vardı ben gaz sancısı sandım doktor randevum vardı gittiğimde söyledim kontrol sırasında doktorum rahim duvarında kasılma olduğunu söyledi bebek biraz sıkışmış gibiydi bu arada ben neredeyse 16 haftalık hamileyim. Doktor enfeksiyon ya da fazla su içmediysen olmuştur dedi benim gibi bu durumu yaşayan var mı acaba? Tuvaletimi yaparken zorlanıyorum 😟Şu an dinleniyorum su içiyorum ama bi yandan da korkuyorum yaşayan var mı ne yapmam lazım