Pinar__50 ben 12 gün önce normal doğum yaptım. Normal yapmama rağmen sütüm hemen gelmedi. 3.günümde tam anlamıyla geldi. Allahtan mama koymuştum hastane çantama. Ebeler direk mamanız var mı diye sordular(özelde yaptım doğumu) siz siz olun ne olur ne olmaz koyun çantanıza mama. Ele muhtaç olacağınıza kendi işinizi kendiniz görün. Hipp combiotic aldık bir zararını görmedik memnun kaldık açıkcası.