mom073 bildiğim kadarıyla rahim açılmasına bakıyorlar eğer açılma yoksa erken doğum riski yok diyorlar. Bende çok sancı oldu acaba erken mi doğacak 7 aylık mı olacak falan diye doktora gittim açılmaya baktılar sonra nts’ ye soktular bir risk yok diyip geri gönderdiler