Gunes_-42 Merhaba hanımlar hamileliğimin 4 . Haftasındayim kasık ağrım oluyor yürürken falan baya bastırıyor ağrı sizde durumlar ne var mı benim gibi bu durumu yaşayanlar
honeysmom Gunes_-42 senin haftalarındayken benimde oluyordu, çok şiddetlenirse mutlaka doktora git, onun haricinde normal, yerleşme ağrısı deniliyor