Merhabalar. Daha önce kanamam oluyordu progestan iğne hepsini kullandım. Doktorum progestan bıraktırdı. ()Kanamam oldu ama hiçbir zaman kesemde kanamalı alan görünmedi. ) Ben biraz temizlik yapmıştım kendimi yormamak için de üç güne dağıttım işleri. Dün sol kasığımda batma vardı sanki ağrı değildi . Birden bi sızı geliyor (şiddeti az) sonra gidiyor ama böyle akşama kadar tekrarladı ben de yattım. Bugün de lavaboya gittiğimde peçeteye tırnak ucu kadar kahve leke geldi. Acaba temizlik yaptığımdan kendimi yordugumdan mı oldu. Devamı olmaz umarım. 🙏 çünkü daha önce bu stresi fazlasıyla yaşadım tekrar yaşamak istemiyorum