Oznury1907 bi riskin yoksa yolculuğun hiç bir zararı yok 37.haftadan sonra uzun yolculuk yasak oda doğum olursa falan diye ara ara mola verip yürüyüş yap ki kan dolaşımın hızlansın ödem olmasın miden bulanırsa kolonya ve tuzlu kraker bulundur denizinde gebelere hiç bir zararı yok dinlenerek yüzebilir çıkınca mutlaka duş alıp mayonu değiştirmelisin ben 12 haftalığım 20 km bisiklet parkuru tamamladım 3 gündür yazlıktayız hergün yüzüyorum dediğim gibi gebelik riskiniz yoksa bunlar geçerli doktorumda hamilelik hastalık değil hayatın bundan önce nasılsa öyle devam dedi ☺️