Aylinsemih Kızlar vajina da acayip acı var bacağımı açınca bile açıyor bikini bölgesinde de oluyor 36 haftalık oldum sizinde böylemi doktoruma söylüyorum normal diyor
BusraUras Aylinsemih çok normal doktorunuzun dediği gibi benimde öyleydi yürürken sızlardı zorlanırdım ama 39+6 da doğurdum 🤣 her ağrı girdiğinde dedim aha doğuruyorum doğuramadım 😅🤣
[silindi] Aylinsemih ben de 37ye girdim aynısı. Ayağa kalkamıyorum. Ayağımız üstüne basamiyorum. Mideme baskı oluyor kusuyorum.sicak bunaltiyor. Doktor 37den sonra her gün gelmesini bekliyoruz dedi.
Emel123 Aylinsemih normal. Pelvis kemiği yumuşar, doğuma hazırlık yaparmış. Benim de öyle bir ağrıyor ki. Oturur kalkarken ağlardım, şimdi her adım atışımda 80yaşında nine gibi “ anam anam anam” diyerek ilerleyebiliyorum🤦♀️ 35+1
miniksevdamm BusraUras ya bende de oluyır korkuyorum açıkçası sizin kaçıncı haftada başladı ben şuan 28+5 im
BusraUras miniksevdamm 30.haftalarda başlamıştı böyle batma hissi gibi. Korkmayın doğum sancısı böyle değil 🤣 iğne gibi batmalardan korkma demişti doktorum bana sizde korkmayın.
miniksevdamm BusraUras ay çok teşekkür ederim ya korkuyordum valla bazen yerden kalınca falan kemikler ağrıyordu aha diyorum geliyor 🤭
BusraUras SedaCeki 🤣😅 39+6 gece 3e kadar bende de tık yoktu. Biranda suyum geldi ve doğum serüvenim bsşladı 🤣
SedaCeki BusraUras bunu okuyunca kalbimin hızlanması Rabbim evladinizla huzurlu mutlu ömürler nasip etsin darisi basimiza 😊🤗
BusraUras miniksevdamm nirşey değil 😊ben sormuştum batma gibi bir acı demiştim çok normal demişti ama doktorum kadındı benim herşeyi rahatlıkla sorabiliyordum.